تقدیر رئیس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

تقدیر رئیس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

بهمن 21, 1398

دکتر مسعود پارسانیا، ریاست محترم دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در پی برگزاری دوره‌های آموزشی دانشجویان آن دانشکده توسط آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند، با ارسال نامه‌ای خطاب به جناب آقای دکتر بهزاد پوپک، موسس و مسئول فنی آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند از تلاش و کوشش قابل ستایش ایشان و همکارانشان در انتقال معلومات و تجربیات ارزشمند به دانشجویان قدردانی نمودند.

در متن نامه دکتر مسعود پارسانیا به دکتر بهزاد پوپک آمدهاست:

” دلسوزی، تلاش و کوشش حضرتعالی و همکاران محترمتان در تعلیم و تربیت و انتقال معلومات و تجربیات ارزشمند به دانشجویان و ایجاد محیطی مناسب برای کسب علم و دانش قابل ستایش است.

بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران را از حسن همکاری، آموزش و زحمات بی‌شائبه جنابعالی طی دوره آموزش دانشجویان این دانشکده اعلام نموده، و از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی در تمام عرصه‌های کار و زندگی آرزوی موفقیت و بهروزی می‌نمایم.”

 

به گزارش روابط عمومی آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند، این مرکز علاوه بر همکاری با مراکز آموزشی و دانشگاهی، دوره‌های آموزشی و کارگاهی (هماتولوژی، ملکولی، …) به صورت آزاد نیز برگزار می‌نماید. متقاضیان می‌توانند جهت شرکت فهرست کامل کارگاه‌های آموزشی آینده را از طریق وب سایت آزمایشگاه دریافت نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    error: Content is protected !!