راه‌اندازی بخش مستقل کرونا در آزمایشگاه پیوند

راه‌اندازی بخش مستقل کرونا در آزمایشگاه پیوند

آذر 16, 1399

در شرایط دشوار این روزها که همه‌گیری کرونا سلامت جامعه را تهدید می‌کند، مسئولین آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند با توجه به تراکم بالای کاری و نیاز به تشخیص به موقع مبتلایان بیماری کووید-19 و در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در مجموعه تخصصی پیوند در یک طبقه و واحد مستقل اقدام به راه‌اندازی بخش تشخیص کرونا در محل آزمایشگاه پیوند نمودند.

از آنجایی که حضور در آزمایشگاه‌های تشخیص طبی برای انجام سایر آزمایش‌های روتین و تخصصی از دغدغه‎‌های حال حاضر مراجعین محترم است. از همین رو آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند تمام فرایندهای مربوط به آزمایش کرونا از جمله پذیرش، نمونه‌برداری، انجام آزمایش ملکولی و جوابدهی را در فضایی مجزا درنظرگرفته و آماده ارایه سرویس به متقاضیان و مراجعین گرامی می‌باشد.

آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند پس از کسب تاییدیه‌های لازم از مراجع ذیصلاح ازجمله معاونت درمان دانشگاه و اداره امور آزمایشگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و آزمایشگاه مرجع سلامت، از ابتدای شروع همه‌گیری بیماری کووید-19، مجوز انجام تست ملکولی  CoVID-19 را کسب نموده‌ و نام این آزمایشگاه در فهرست “آزمایشگاه‌های معتبر در تشخیص ملکولی کرونا ویروس جدید (CoVID-19)” قرار گرفته است. این آزمایش به صورت روزانه قابل انجام بوده و کلیه مراحل انجام کار طبق آخرین دستورالعمل‌های ملی و بین‌المللی با بهترین سطح دقت و سرعت در بخش مجزا از سایر بخش‌های آزمایشگاهی، قابل ارایه می‌باشد.

جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ 71400004 داخلی 444 تماس حاصل فرمایید.

همچنین جهت پذیرش کووید19 به روش ملکولی (PCR) و یا سرولوژیک (آنتی‌بادی) می‌توانید درخواست خود را از طریق سامانه آنلاین پذیرش آزمایشگاه پیوند ارسال نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    error: Content is protected !!