پذیرش غیرحضوری

مراجعه کننده محترم با تشکر از انتخاب آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیــــــونــــد خواهشمند است اطلاعات مندرج را به طور کامل تکمیل و در صورت درخواست مواردی به انگلیسی آنها را با حروف بزرگ -Capital مطابق با گذرنامه به دقت تکمیل فرمائید.

توجه: در برخی موارد مشاهده می‌گردد، اتباع غیرایرانی اقدام به تکمیل درخواست پذیرش غیرحضوری در فرم فارسی می‌نمایید. لذا خواهشمند است جهت جلوگیری از ثبت اطلاعات ناصحیح، نسبت به ارسال درخواست مذکور از طریق تغییر زبان سایت به انگلیسی و یا کلیک برروی دکمه ذیل و تکمیل فرم لاتین توسط ایشان مساعدت لازم معمول گردد.

انتقال به فرم انگلیسی

توسط مراجعه‌کننده تکمیل شود.

نکته:

  1. آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیـــــونــــــد در تهران واقع شده است و هیچ شعبه‌ی دیگری در استان‌های کشور نداشته و با مراکز آزمایشگاهی همنام ارتباط ندارد.
  2. درصورت درخواست نمونه‌گیری بیشتر از یک نفر، خواهشمند است به ازای هر فرد بصورت جداگانه فرم مجزای نمونه‌گیری در منزل پر گردد.
  3. درخواست را 48 ساعت قبل از زمان مورد نظر ارسال نمایید.
  4. سرویس نمونه‌برداری در منزل برای افراد بالای 15 سال قابل ارایه است.

همکاران ما در تلاشند تا نمونه‌گیری در منزل در روز مشخص‌شده از سوی شما انجام گیرد. اما با توجه به درخواست بالا جهت دریافت این سرویس، ممکن است زمان مشخص شده تغییر پیدا کند. لذا پس از بررسی و هماهنگی با شما، روز و ساعت حضور نمونه‌گیر را خدمت شما اعلام می‌نمایند.

درخواست پذیرش آزمایش کووید-19 جهت پروازهای بین‌المللی
درخواست پذیرش آزمایش کووید-19 به روش ملکولی (PCR) یا سرولوژی (آنتی‌بادی کووید19)
درخواست پذیرش سایر آزمایش‌های روتین و معمول آزمایشگاهی (غیر کووید-19)
پذیرش غیرحضوری (نمونه‌گیری در محل آزمایشگاه)
پذیرش غیرحضوری (نمونه‌گیری در منزل)
با توجه به عدم ذکر منطقه مورد درخواست شما در لیست مناطق تحت پوشش سرویس نمونه‌گیری در منزل آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند، خواهشمند است قبل از تکمیل فرم جهت هماهنگی با شماره تلفن 71400004 داخلی 403-405 تماس حاصل فرمایید.

جهت رزرو نوبت برای نمونه‌گیری در منزل، خواهشمند است مبلغ 100.000تومان (معادل 1.000.000 ريال) را به عنوان پیش پرداخت به شماره كارت 6037701157507234 بنام آقای دکتر بهزاد پوپک نزد بانک کشاورزی واریز و تصوير فیش واریزی خود را در محل فرم درخواست نمونه‌گیری بارگذاری و ارسال نمایید.

نکته: از آنجايي كه نوبت‌دهي بصورت محدود انجام می‌گيرد، درصورت لغو و کنسل‌نمودن درخواست، پس از تعیین‌ روز و ساعت جهت نمونه‌برداری و یا عدم حضور در روز و محل معین‌شده از سوی فرد درخواست‌کننده خدمت نمونه‌گیری در منزل، 50درصد مبلغ پیش‌پراخت بعنوان هزینه ایاب و ذهاب کسر و مابقی عودت داده می‌شود.

جزئیات بالینی

با توجه به عدم ذکر منطقه مورد درخواست شما در لیست مناطق تحت پوشش سرویس نمونه‌گیری در منزل آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند، خواهشمند است قبل از ثبت و ارسال درخواست، با شماره تلفن 71400004 داخلی 405-403 تماس حاصل فرمایید.

    error: Content is protected !!