تست ملکولی کووید19 آزمایشگاه پیوند معتبر برای ارایه به شرکت‌های هواپیمایی

تست ملکولی کووید19 آزمایشگاه پیوند معتبر برای ارایه به شرکت‌های هواپیمایی

مرداد 16, 1399

با توجه به بازگشایی پرواز تهران -امارات، مسافرانی که با خطوط هوایی بین‌المللی از جمله امارات و قطر قصد سفر به کشور امارات را دارند، مستلزم رعایت مجموعه‌ای از پروتکل‌های بهداشتی و از جمله داشتن برگه آزمایش کووید19 منفی بیش از 24-48 ساعت گذشته هستند.

برهمین اساس مدیرکل آزمایشگاه مرجع وزارت بهداشت، آزمایشگاه‌های خصوصی دارای مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی جهت انجام آزمایش تشخیص ملکولی کووید-۱۹ مسافران را مشخص و به شرکت‌های هواپیمایی اعلام نموده‌اند.

آزمایشگاه‌های خصوصی معتبر در فهرست مراکز دارای مجوز انجام آزمایش تخصصی تشخیص ملکولی کووید-۱۹ ، بر حسب نتایج ارزیابی فنی آزمایشگاه‌ها و معرفی آنها از طرف دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به آزمایشگاه مرجع سلامت می‌باشند. این آزمایشگاه‌ها علاوه بر کسب تائیدیه دانشگاه باید صلاحیتشان برای انجام آزمایش تشخیص ملکولی کووید-۱۹ بوسیله انستیتو پاستور ایران نیر تائید شده باشد.

توجه داشته باشید در زمان ورود به کشور مقصد، نباید از زمان صدور گواهی تست منفی PCR بیش از 24-48ساعت  بسته به ایرلاین و کشور مقصد گذشته باشد. همچنین داشتن اصل گواهی تست منفی کرونا و ارائه کپی آن به مسئول پذیرش در فرودگاه و همچنین تکمیل فرم خوداظهاری و دارا بودن بیمه نامه مسافرتی معتبر نیز الزامی است.

آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند پس از کسب تاییدیه‌های لازم از مراجع ذیصلاح ازجمله معاونت درمان دانشگاه و اداره امور آزمایشگاه‌ها دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و آزمایشگاه مرجع سلامت، مجوز انجام تست ملکولی بیماری کووید19 (CoVID-19) را کسب نموده‌ و نام این آزمایشگاه در فهرست “آزمایشگاه‌های همکار تشخیص ملکولی کرونا ویروس جدید (CoVID-19)” و مورد تایید تمامی ایرلاین‌های بین‌المللی (بجز هواپیماهی ماهان) از جمله هواپیمایی امارات و قطر قرار گرفته است.

با توجه به بازه زمانی مورد نیاز جهت انجام آزمایش و جوابدهی آزمایش ملکولی کووید19،
ساعت پذیرش بیماران جهت نمونه‌برداری
روزهای شنبه الی چهارشنبه از 6:30 صبح لغایت 19:00
روز پنجشنبه از ساعت 06:30 الی 17:00 می باشد.

درصورتی که پذیرش تا قبل از ساعت 14:00 صورت پذیرد، جوابدهی آزمایش CoVID-19 PCR بصورت روزانه می‌باشد!

این آزمایش به صورت روزانه در بازه زمانی مذکور قابل انجام بوده و کلیه مراحل انجام کار طبق آخرین دستورالعمل‌های ملی و بین‌المللی با بهترین سطح دقت و سرعت قابل ارایه می‌باشد. جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر می‌توانید در ساعات کاری آزمایشگاه با شماره 02171400004 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    error: Content is protected !!