راهنمای جوابدهی اینترنتی

مراجعین محترم، شما می‌توانید با در اختیار داشتن شماره پذیرش  و شماره اشتراک مندرج در قبض آزمایشگاه نتایج آزمایش خود را به طور مستقیم از وب‌سایت آزمایشگاه پیوند دریافت نمایید.

آزمایشگاه پیوند به منظور رفاه حال مراجعین محترم، مهر و امضای دیجیتال مسئول فنی آزمایشگاه را در جواب دریافت‌شده از طریق وب‌سایت ثبت کرده است. بنابراین فایل دریافتی به منزله جواب نهایی و تایید شده‌ می‌باشد.

جهت مشاهده راهنمای دریافت جواب اینترنتی از راهنمای ذیل استفاده نمایید.

***شایان ذکر است جهت دریافت جواب آزمایش‌های خود از طریق وب سایت و یا لینک پیامک ارسال شده، باید فیلترشکن (VPN) خود را خاموش کنند تا آدرس IP شما مجاز شناخته شود.***

همانطور که میدانید روز به روز امکانات و خدمات جدیدی در حوضه‌ی سایت ارائه می‌شود که تمام مرورگرها از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کنند و ممکن است مرورگری که شما از آن استفاده می‌کنید از تکنولوژی‌هایی که ما در سایت خود استفاده کردیم پشتیبانی نکند. به همین خاطر پیشنهاد ما به شما استفاده از مرورگر Google Chrome و یا Firefox می‌باشد تا کمتر به خطا برخورد کنید.
در صورت برخورد با این خطا (خطای غیرمنتظره) باید بدانید که شما قبلاً یا از طریق یه دستگاه دیگر وارد پروفایل خود شده‌اید و یا به تازگی بعد از ورود به پروفایل خود هنگام خروج از کلید خروج استفاده نکرده‌اید.

برای رفع این مشکل لطفاً یک بار بر روی کلید خروج کلیک کنید و دوباره با نام کاربری و اشتراک یا شماره تلفن خود وارد شوید.
خواهشمندیم به هیچ وجه برای خروج از پروفایل مخصوص به خود از کلید بازگشت (Back) استفاده نکنید!

    error: Content is protected !!