انجام آزمایش ملکولی کووید-19 قبل از پرواز

انجام آزمایش ملکولی کووید-19 قبل از پرواز

مرداد 22, 1399

براساس آخرین دستورالعمل ابلاغی، شرط ورود مسافران از طریق مرز‌های هوایی بسیاری از کشورها، ارائه برگه آزمایش منفی کرونا از کشور مبداء می‌باشد.

در این خصوص آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند بعنوان آزمایشگاه مرجع در تشخیص ملکولی کرونا ویروس جدید (CoVID-19)” و مورد تایید تمامی شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی (بجز هواپیمایی ماهان) در انجام و گزارش نتیجه آزمایش ملکولی کووید-19 آماده ارایه خدمات مورد نیاز مسافران پرواز‌های خارجی در صدور برگه گزارش آزمایش کووید-19 در فرمت استاندارد و به زبان انگلیسی می‌باشد.

توجه داشته باشید در زمان ورود به کشور مقصد، نباید از زمان صدور گواهی تست منفی PCR بیش از 48 و در بعضی از کشور‌ها بیش از 24 ساعت گذشته باشد. همچنین داشتن اصل گواهی تست منفی کرونا و ارائه کپی آن به مسئول پذیرش در فرودگاه و همچنین تکمیل فرم خوداظهاری و دارا بودن بیمه نامه مسافرتی معتبر نیز الزامی است.

مدارک مورد نیاز پذیرش آزمایشگاه پیوند جهت آزمایش CoVID-19 PCR (ویژه مسافران پروازهای بین‌المللی):

  1. کپی کارت ملی
  2. کپی گذرنامه
  3. کپی بلیط پرواز (بلیط الکترونیک)
  4. تکمیل فرم اطلاعات پذیرش آزمایش کووید-19 قبل از پرواز خارجی و ارایه پرینت آن
  5. مشخصات واکسیناسیون فرد متقاضی (نوع واکسن- تعداد دوز- تاریخ تزریق) در صورت انجام
با توجه به بازه زمانی مورد نیاز جهت انجام آزمایش و جوابدهی آزمایش ملکولی کووید19،
ساعت پذیرش بیماران جهت نمونه‌برداری
روزهای شنبه الی چهارشنبه از 6:30 صبح لغایت 18:00
روز پنجشنبه از ساعت 06:30 الی 17:00 می باشد.

درصورتی که پذیرش تا قبل از ساعت 14:00 صورت پذیرد، جوابدهی آزمایش CoVID-19 PCR بصورت روزانه می‌باشد!

توجه: با توجه به زمان اعتبار نتیجه آزمایش (24-48ساعت با توجه به ایرلاین)، لطفاً زمان مراجعه به آزمایشگاه جهت انجام آزمایش ملکولی کووید-19 را با مشورت آژانس مسافرتی خود طوری انتخاب بفرمائید که در بازه یادشده نتیجه حاضر شود و از مراجعه زودتر از موعد برای انجام آزمایش خودداری کنید.

 

این آزمایش به صورت روزانه در بازه زمانی ذکر شده قابل انجام بوده و کلیه مراحل انجام کار طبق آخرین دستورالعمل‌های ملی و بین‌المللی با بهترین سطح دقت و سرعت قابل ارایه می‌باشد. جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر می‌توانید در ساعات کاری آزمایشگاه با شماره 71400004 تماس حاصل فرمایید.

32 دیدگاه
  1. سلام
    من شنبه پرواز دارم آیا جمعه هم می تونم آزمایش PCR بدم ؟

    • با سلام ضمن تشکر از اعتماد شما به آزمایشگاه پیوند، لازم به ذکر است آزمایشگاه در ایام تعطیلی رسمی و جمعه تعطیل می باشد.

  2. نرسی جعفری امید دسامبر 11, 2021 در 11:09 ب.ظ پاسخ

    درود بر مدیریت محترم سایت،

    سوالی دارم: شرایط پذیرش برای انجام تست کووید در افراد عادی (غیر مسافر) به نحوی است؟ آیا مانند مسافران امکان مراجعه حضوری و بدون تعیین وقت قبلی امکان پذیر هست؟ سپاس از راهنمایی که میفرمایید.

    • با سلام
      ضمن تشکر از اعتماد شما، مراجعین محترم آزمایشگاه می‌توانند بصورت حضوری همواره آماده ارایه خدمت به شما می‌باشد.

  3. با سلام، شرایط ورود به کشور انگلستان از روز سه شنبه 16 آدر انجام یکی از تست های زیر است:
    a nucleic acid test, including a PCR test
    a LAMP test
    an antigen test, such as an LFD (lateral flow device) test
    کدامیک از تست های فوق در آن آزمایشگاه انجام می شود؟

    • ضمن تشکر از اعتماد شما
      به اطلاع می‌رساند آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند درخصوص انجام و صدور جواب آزمایش کووید-19 به روش ملکولی (PCR) مورد تایید اکثریت ایرلاین‌های ملی و بین‌المللی می‌باشد. جواب آزمایش ملکولی (PCR) کووید-19 بطور معمول (درصورت عدم نیاز به تکرار آزمایش در وارد خاص) در عرض کمتر از 24 ساعت آمده و تقدیم شما می‌گردد. درصورت تمایل از طریق وب سایت درخواست نمونه‌برداری در منزل را ارسال و یا با همکاران ما در آزمایشگاه با شماره 71400004 تماس و راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

  4. با سلام و خسته نباشید.
    از اونجایی که آزمایشگاه شما استاندارد iso-15189 رو داره.آیا این امکان هست که این موضوع رو در جواب تست قید کنید؟ یا نامه جدا گانه ای بدید که آزمایشگاه این استاندارد رو داره؟ چون کشور مقصد(هنگ کنگ) تاکید داره که باید ثابت بشه آزمایشگاه استاندارد iso-15189 رو داره در غیر این صورت اجازه ورود نمیده .با تشکر

    • با سلام
      ضمن تشکر از اعتماد شما،در ذیل جواب‌های ملکولی آزمایش کووید-19، لوگوهای ایزو (خصوصاٌ iso-15189)، گواهی‌های معتبر بین‌المللی آزمایشگاه درج شده است. لازم به ذکر است، جواب‌های آزمایش مذکور در فرمت انگلیسی با رعایت استانداردهای لازمه صادر و ممهور به مهر برجسته آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند به همراه QR code جهت تایید authenticity برگه می‌باشد.

  5. فریبرز رشیدیان ژوئن 14, 2021 در 1:12 ب.ظ پاسخ

    سلام وخسته نباشید من یکشنبه بامداد پرواز دارم و باید ساعت ۱۱ شب شنبه بروم فرودگاه شما روز جمعه نمونه گیری انجام میدهد ؟ یا شنبه صبح تست بدهم تا ساعت ۸ شب نتیجه را میتوانم بگیرم . باتشکر

    • با سلام و عرض ادب
      متاسفانه آزمایشگاه پیوند در ایام تعطیل و جمعه‌ها سرویس‌دهی ندارد. جواب آزمایش ملکولی (PCR) کووید-19 بطور معمول (درصورت عدم نیاز به تکرار آزمایش در وارد خاص) در عصر همانروز آمده و تقدیم شما می‌گردد. شما میتوانید با همکاران ما در آزمایشگاه با شماره 71400004 تماس و راهنمایی بیشتر را دریافت نمایید.

  6. با سلام من و همسرم جمعه ۲۱ خرداد یا ۱۱ جون ساعت ۵.۳۰ بامداد با امارات به مقصد تورنتو پرواز داریم، میخواهیم تست در منزل انجام شود لطفا بفرمایید چه روزی نسبت به تکمیل لینک اقدام کنیم؟ و چه روزی آزمایش انجام می شود؟

    • با سلام و عرض ادب
      جواب آزمایش ملکولی (PCR) کووید-19 بطور معمول (درصورت عدم نیاز به تکرار آزمایش در وارد خاص) در عرض کمتر از 24 ساعت آمده و تقدیم شما می‌گردد. درصورت تمایل از طریق وب سایت درخواست نمونه‌برداری در منزل را در روز سه شنبه 18 خردادماه ارسال فرمایید. شما میتوانید با همکاران ما در آزمایشگاه با شماره 71400004 تماس و راهنمایی بیشتر را دریافت نمایید.

  7. با سلام من شنبه صبح پرواز دارم به اتریش با ایران ایر
    برای انجام تست پی سی آر باید چه روزی خدمت برسم؟

    • با سلام و عرض ادب
      جواب آزمایش ملکولی (PCR) کووید-19 بطور معمول (درصورت عدم نیاز به تکرار آزمایش در وارد خاص) در عرض کمتر از 24 ساعت آمده و تقدیم شما می‌گردد. درصورت تمایل از طریق وب سایت درخواست نمونه‌برداری در منزل را ارسال و یا با همکاران ما در آزمایشگاه با شماره 71400004 تماس و راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

  8. با سلام، آیا نتیجه تست PCR آزمایشگاه پیوند مورد تایید هواپیمایی های ارمنستان مثل Armenia Airways نیز هست؟

    • اکثر پروازهای بین‌المللی همراه داشتن آزمایش منفی کرونا 24-48 ساعت قبل از پرواز از تمامی مراکز مورد تایید وزارت بهداشت را الزامی نموده‌اند. آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند نیز بعنوان آزمایشگاه مورد تایید شبکه انجام آزمایش ملکولی کووید-19 آماده ارایه خدمات مورد درخواست به شما عزیزان می‌باشد.

  9. سلام برای پرواز ایران ایر هم میتونیم درخواست تست بدیم؟ قابل قبول برای ایرلاین ایران ایر هست جواب این آزمایشگاه؟

    • با سلام
      احتراماً ضمن تشکر از اعتماد شما، به اطلاع می‌رساند آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند درخصوص انجام و صدور جواب آزمایش کووید-19 به روش ملکولی مورد تایید اکثریت ایرلاین‌های ملی از جمله ایران ایر و بین‌المللی از جمله، قطر، امارات و ترکیش می‌باشد.

  10. آیا آزمایشگاه شما مورد تایید هواپیمایی ترکیش است؟

    • با سلام
      احتراماً ضمن تشکر از اعتماد شما، به اطلاع می‌رساند آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند درخصوص انجام و صدور جواب آزمایش کووید-19 به روش ملکولی مورد تایید اکثریت ایرلاین‌های بین‌المللی از جمله، قطر، امارات و ترکیش می‌باشد.

  11. محسن تقوی طلب مارس 8, 2021 در 10:15 ب.ظ پاسخ

    آیا آزمایشگاه در تعطیلات عید نوروز باز است؟

    • با سلام ضمن تشکر از اعتماد شما به آزمایشگاه پیوند، جهت مشاهده ساعات و روزهای کاری پیش رو در انتهای سال 1399 و تعطیلات نوروزی سال 1400 این مجموعه اینجا کلیک نمایید.

  12. سلام
    اگر من در آزمایشگاه پیوند در شیراز تست رو انجام بدم آیا امکان این هست که در تهران نسخه ی چاپی رو تجویل بگیرم؟ فرصت برای منتظر ماندن برای نتیجه آزمایش نیست.
    و یا اینکه اگر در تهران روز شنبه تست بدم آیا نتیجه برای پرواز صبح یکشنبه آماده میشه؟ با توجه به اینکه باید چندین ساعت قبل از پرواز در فرودگاه باشم.

    • با سلام و عرض ادب
      آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند واقع در استان تهران، شعبه دیگری در هیچ استان کشور ندارد.

  13. سلام برای پرواز به کیش باید حتما تست کرونا داشته باشم؟

    • سلام و عرض ادب
      الزام به انجام آزمایش ملکولی (PCR) کووید-19 را باید از نمایندگی هواپیمایی خودتان سوال بفرمایید. درصورت نیاز به انجام آزمایش آزمایشگاه پیوند درخدمت شماست.

  14. سلام من پروازم یکشنبه ساعت ٧:٣٠ به مقصد وين از پرواز تركيش هست، شنبه صبح بيام چه ساعتي جواب آماده است؟

    • با سلام و عرض ادب
      جواب آزمایش ملکولی (PCR) کووید-19 بطور معمول (درصورت عدم نیاز به تکرار آزمایش در وارد خاص) در عرض کمتر از 24 ساعت آمده و تقدیم شما می‌گردد. درصورت داشتن شرایط خاص با همکاران ما در آزمایشگاه با شماره 71400004 تماس و راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

  15. سلام چون ثبت نام اینتر نتی مشکل است و همه امکانش را در ان شرایط شاید نداشته باشند

    • ضمن عرض تشکر از اعتماد شما، آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند سعی در فراهم آوردن بسترهای کارآمد در خصوص ارایه خدمت به مراجعین محترم دارد. اگر ایجاد درخواست از طریق وب‌سایت برای شما مقدور نمی‌باشد، همکاران ما با شماره تلفن 71400004 در خدمت شما هستند.

      • نانیانا موهبتی اکتبر 19, 2021 در 1:49 ق.ظ

        با سلام. پرواز من ساعت ۳ صبح روز یکشنبه است. آیا امکان نمونه گیری در روزهای جمعه وجود دارد؟ در صورتی که جواب منفی است روز شنبه صبح چه ساعتی مراجعه کنیم که تا قبل از پایان وقت اداری جواب آماده شود؟

      • با سلام
        ضمن سپاس از اعتماد شما به مجموعه پیوند، به استحضار می‌رساند آزمایشگاه در روزهای جمعه و ایام تعطیلات رسمی کشور تعطیل می‌باشد. با توجه به تاریخ پرواز شما در روز یکشنبه مورخ 02 آبان‌ماه و شرایط رعایت ارایه 24-48 ساعت جواب منفی جهت پرواز، به شما توصیه می‌شود در صبح روز شنبه مورخ 01 آبان قبل از ساعت 8 صبح در محل آزمایشگاه اقدام به پذیرش نمایید تا جواب شما در عصر همانروز (درصورت عدم نیاز به تکرار) تحویل حضور گردد.
        جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با همکاران با شماره ۷۱۴۰۰۰۰۴ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    error: Content is protected !!