هفدهمین سالگرد تاسیس آزمایشگاه پیوند

هفدهمین سالگرد تاسیس آزمایشگاه پیوند

مرداد 16, 1400

آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند در 17 مردادماه 1400 در حالی وارد هفدهمین سال فعالیت خود می‌شود که در طول این سالها با حضور در عرصه تشخیص آزمایشگاهی پیشتاز بوده است.

آزمایشگاه پیوند طی بیش از یک دهه فعالیت حرفه‌ای با رعایت استاندارد‌های بین‌المللی آزمایشگاه پزشکی هر ساله موفق به دریافت لوح کیفیت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین  موفق به اخذ گواهینامه‌های مختلف مدیریتی و خدمات‌رسانی همانند 9001 ISO و 10004 ISO گردیده است. همچنین آزمایشگاه پیوند افتخار دارد به عنوان اولین مرکز دریافت‌کننده گواهینامه 15189 از مرکز تایید صلاحیت ایران (NACI) در کشور، اهداف خود را دنبال ‌کند.

خدمت دیگری که این مرکز با توجه به همه گیری بیماری کووید ۱۹ برای هم وطنان عزیز فراهم گردید، تشخیص ملکولی بیماری کووید ۱۹ و انجام سایر آزمایش‌های مرتبط با این بیماری می‌باشد. این مرکز جز اولین مراکز معتبر و مورد تایید در انجام تست ملکولی تشخیص عامل کووید19 در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین شرایط استاندارد بوده، که رضایت مندی بسیار بالایی از مراجعه کنندگان را به خود اختصاص داده است. شایان ذکر است در جهت ایجاد شرایط مناسب جهت مراجعین محترم خدماتی همچون پذیرش غیرحضوری و ثبت درخواست نمونه‌گیری در منزل با سرعت و دقت بالاتر نسبت به قبل در این مرکز تشخیصی آزمایشگاهی فراهم گردید.
بی‌شک اعتماد شما عزیزان به این مجموعه بزرگترین پشتوانه و سرمایه ماست. با عنایت پرودگار و تلاش مداوم عزم راسخ داریم تا برای رشد و تعالی این سرمایه ملی تلاش توام با تدبیر، طرح ریزی و برنامه ریزی را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    error: Content is protected !!