رعایت نکات ایمنی پیشگیرانه از بیماری COVID-19 در آزمایشگاه پیوند

رعایت نکات ایمنی پیشگیرانه از بیماری COVID-19 در آزمایشگاه پیوند

آبان 20, 1399

ویروس کرونا این روز‌ها مهمان ناخوانده بسیاری از کشورهای جهان است و سرعت انتشار COVID-19 به اندازه‌ای است که سبب قرنطینه برخی از شهرها و افراد در خانه‌های خود شده است. اگرچه هنوز درمانی برای آن پیدا نشده است، اما سازمان جهانی بهداشت، پیشگیری را موثرترین راه ممکن عنوان کرده است .

مکان‌های عمومی، وسایل نقلیه دسته جمعی و تجمعات در اماکن مختلف جا‌های پرخطری است که حضور در آن‌ها توصیه نمی‌شود، در این میان اما، برخی مواقع حضور در مکان‌هایی مانند آزمایشگاه‌ها، جزء ضروریات است بنابراین بیش از هر جای دیگر باید نکات بهداشتی و پیشگیرانه در آنها رعایت شود.

از این رو آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند با تمرکز بر رعایت بالاترین و پایدارترین سطح ایمنی و بهداشت ضمن ارائه برترین خدمات تشخیصی سعی در جلب رضایت مراجعین محترم از خدمات سلامت کشور را دارد. در این خصوص دستور العملی جهت ضدعفونی‌کردن محیط آزمایشگاه و همچنین پذیرش مراجعین به آزمایشگاه اجرائی شده‌است که جهت مشاهده می‌توانید اینجا کلیک نمایید.

شایان ذکر است براساس برنامه‌ای منظم تمام سطوح و ابزارها، ضد عفونی می‌شوند و سالن انتظار از سیستم تهویه هوای مناسب برخوردار است.

همچنین جهت حفظ ایمنی و سلامت مراجعین محترم، سلامت تمامی پرسنل آزماشگاه پیوند به طور روزانه چک می‌گردد و همکاران ما طی خدمت‌رسانی به شما عزیزان از ماسک و دستکش یکبار مصرف استفاده خواهند کرد.

خدمات غیرحضوری آزمایشگاه پیوند

اما اگر همچنان شرایط خروج از منزل را مناسب نمی‌بینید، به شما توصیه می‌کنیم تحت هیچ شرایطی انجام آزمایشات و یا بررسی سلامت خود را به تعویق نیاندازید و با خاطری آسوده از خدمات غیر‌حضوری آزمایشگاه‌ تشخیص ‌طبی و تخصصی ‌پیوند بهره‌مند شوید . شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت آزمایشگاه‌ پیوند در بخش خدمات، شرایط پذیرش غیرحضوری، نمونه‌گیری در منزل و دریافت غیرحضوری جواب آزمایش را مشاهده نمایید و یا با شماره تلفن 71400004 تماس حاصل فرمایید.

سلامتی شما ، آرزوی ماست.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    error: Content is protected !!