آزمایشگاه پیوند مورد تایید شبکه آزمایشگاهی تشخیص بیماری کووید-19 کشوری

آزمایشگاه پیوند مورد تایید شبکه آزمایشگاهی تشخیص بیماری کووید-19 کشوری

مهر 23, 1399

این روزها با دنباله‌دار شدن اپیدمی کرونا در کشور، انجام آزمایش ملکولی بر روی نمونه‌های گرفته شده از حلق (throat swab) و بینی (nasopharyngeal swab) جهت تشخیص ملکولی کووید- ۱۹  برای اطلاع از ابتلا یا عدم ابتلا به این ویروس به یکی از دغدغه های مردم تبدیل شده است.

به گفته مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت فقط نتیجه آزمایش تخصصی تشخیص ملکولی کووید- ۱۹  آزمایشگاه‌های مورد ارزیابی و  تایید وزارت بهداشت که دستورالعمل‌های آن را رعایت می‌کنند، مورد تایید مراکز ذیصلاح بوده که این ارزیابی طی دو مرحله انجام گردیده است. در مرحله اول دانشگاه‌ها بر اساس استانداردهای تضمین کیفیت و ایمنی زیستی و در مرحله دوم انستیتو پاستور که رهبری این شبکه را برعهده دارد، آزمایشگاه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و اطمینان می‌دهند که این آزمایشات با کیفیت و سرعت لازم انجام می‌شود

آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند در جدیدترین ارزیابی نظارتی معاونت درمان دانشگاه‌ علوم پزشکی شهید بهشتی و مهارت‌آزمایی انستیتو پاستور ایران نیز، موفق به کسب امتیاز لازم  برای پذیرش و انجام آزمایش تخصصی تشخیص ملکولی کووید- ۱۹ شده است.

این آزمایش در آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند به صورت روزانه قابل انجام بوده و کلیه مراحل انجام کار طبق آخرین دستورالعمل‌های ملی و بین‌المللی با بهترین سطح دقت و سرعت قابل ارایه می‌باشد.

ساعات پذیرش حضوری و نمونه‌گیری در محل آزمایشگاه جهت آزمایش ملکولی کووید19 (SARA-CoV-2):

  • شنبه تا چهارشنبه: 06:30 الی 19:00
  • پنجشنبه: 06:30 الی 17:00

جوابدهی آزمایش ملکولی کووید19 (SARA-CoV-2) در صورت پذیرش تا قبل از ساعت 14:00 جوابدهی به روز خواهد بود!

مجوز انجام آزمایش کووید19 ملکولی (PCR) آزمایشگاه پیوند

تصویر تاییدیه آزمایشگاه پیوند برای انجام آزمایش ملکولی کووید-19 در سال 1400

تصویر تاییدیه آزمایشگاه پیوند برای انجام آزمایش ملکولی کووید-19 در سال 1399

آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند با هدف حفظ قرنطینه خانگی و قطع زنجیره انتقال بیماری COVID-19، با تمرکز بر رعایت بالاترین و پایدارترین سطح ایمنی و بهداشت اقدام به گسترش خدمات غیرحضوری خود نموده است.

به شما توصیه می‌کنیم تحت هیچ شرایطی انجام آزمایشات و یا بررسی سلامت خود را به تعویق نیاندازید و با خاطری آسوده از خدمات غیر‌حضوری پذیرش ، نمونه‌گیری و جوابدهی استفاده نمایید. جهت بهره‌مندی از خدمات مذکور از طریق لینک‌های ذیل اقدام فرمایید.

 شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره  71400004-021 نیز تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    error: Content is protected !!