راهنمای پذیرش غیرحضوری آزمایشگاه پیوند

ارسال درخواست پذیرش غیرحضوری جهت انجام نمونه‌گیری (در محل آزمایشگاه و یا در منزل) در آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند جهت مراجعه‌کنندگان محترم امکان‌پذیر می‌باشد.
پیشنهاد می‌گردد درصورت تمایل به نمونه‌گیری در محل آزمایشگاه پیوند، جهت جلوگیری از اتلاف وقت، قبل‌ از مراجعه‌ حضوری به این مرکز با تکمیل فرم پذیرش غیرحضوری از طریق سایت آزمایشگاه پیوند اقدام نمایید.
همچنین سامانه تلفنی پذیرش غیرحضوری آزمایشگاه پیوند به شماره 02171400004  (داخلی 444) نیز پاسخگوی نیاز مراجعین محترم می‌باشد.
مرحله اول

ورود به صفحه پذیرش غیرحضوری

پس از ورود به صفحه اصلی وب سایت آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند (https://payvandlab.com) گزینه پذیرش غیرحضوری را از منوی بالای سایت انتخاب فرمایید.

یا از طریق آیکون پذیرش‌غیرحضوری به صفحه مربوطه وارد شوید.

مرحله دوم

مطالعه شرایط استفاده از سرویس پذیرش غیرحضوری

پس از ورود به صفحه پذیرش غیرحضوری و مطالعه شرایط می‌توانید نوع خدمت مورد درخواست را با کلیک برروی دکمه موردنظر انتخاب نمایید.

لازم به ذکر است درخصوص دریافت خدمت نمونه‌گیری در منزل و یا پذیرش جهت انجام آزمایش ملکولی کووید-19 قبل از پرواز اطلاعات تکمیلی آن خدمت پس از ارجاع به صفحه مربوطه، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مرحله سوم

ارسال درخواست پذیرش غیرحضوری

پس از مطالعه شرایط خدمت مورد درخواست با کلیک برروی دکمه ارسال درخواست ... به صفحه درخواست پذیرش غیرحضوری هدایت می‌شوید.

مرحله چهارم

تکمیل اطلاعات پذیرش غیرحضوری

در صفحه مذکور با توجه به نوع خدمت، آزمایش لازم است اطلاعات را به دقت تکمیل و درصورت نیاز به مستنداتی از جمله تصویر کارت ملی، گذرنامه، صفحه اول دفترچه، فیش واریزی جهت نمونه‌گیری در منزل و ... آن را در یکی از فرمت‌های png-jpg-jpeg بارگذاری نمایید.

 

در ادامه ثبت اطلاعات در آخرین مرحله می‌بایستی تیک متن "اطلاعات ثبت‌شده در فرم را تایید" را زده و وارد مرحله بعدی گردید.

 

درصورتی که هر یک از باکس‌های اطلاعات مورد نیاز را تکمیل ننموده باشید، پیام " این فیلد ضروری است." با رنگ قرمز در زیر باکس مربوطه نمایش داده می‌شود.

مرحله پنجم

ارسال درخواست پذیرش غیرحضوری

در خاتمه با کلیک برروی دکمه ارسال خواست، فرم تکمیل شده شما برای همکاران ما در بخش پذیرش آزمایشگاه تشیص طبی و تخصصی پیوند ارسال می‌گردد.

 

بدیهی است ارسال فرم با توجه به حجم اطلاعات بارگذاری شده در آن و سرعت اینترنت شما ممکن است با کمی تاخیر همراه باشد. شما می‌توانید با مشاهده نوار داخل دکمه از روند ارسال اطمینان خاطر کسب نمایید. لذا از کلیک چندباره برروی دکمه اجتناب نمایید.

مرحله ششم

دریافت تاییدیه ارسال درخواست پذیرش غیرحضوری

پس از ارسال موفقیت‌آمیز فرم، بصورت خودکار پیامی برای شما در صفحه نمایش داده می‌شود که لازم است مطالعه نمایید.

همچنین تاییدیه ارسال درخواست پذیرش غیرحضوری نیز به آدرس ایمیل ثبت شده توسط شما در فرم درخواست پذیرش غیرحضوری، فرستاده می‌شود.

اگر ایمیل تاییدیه را در پوشه Inbox دریافت نکردید، ممکن است ایمیل مربوطه به عنوان اسپم شناخته‌شده و به پوشه اسپم (Spam/Junk) منتقل شده باشد. این موضوع به ویژه در سرویس‌‎دهنده‌های ایمیل مانندGmail ،Outlook ،Yahoo  دارای الگوریتم های هوش مصنوعی صادق است.

مرحله هفتم

نمونه‌گیری

درصورتی که گزینه نمونه‌گیری در محل آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند را انتخاب نمودید، خواهشمند است در روز مشخص شده از سوی خود به آزمایشگاه مراجعه و پس از حضور در این مرکز یکی از همکاران ما را از پذیرش غیرحضوری خود مطلع نمایید.

همچنین درصورت انتخاب خدمت نمونه‌گیری در منزل، از سوی همکاران آزمایشگاه پیوند با شما جهت تعیین ساعت انجام نمونه‌گیری در منزل تماس گرفته خواهد شد.

نکته: تماس تنها از طریق شماره تلفن 71400004 و با شماره اعلامی شما در فرم درخواست نمونه‌گیری در منزل صورت می‌پذیرد.

    error: Content is protected !!