سامانه جوابدهی انلاین آزمایش آزمایشگاه پیوند

سامانه جوابدهی انلاین آزمایش آزمایشگاه پیوند

فروردین 11, 1403

احتمالا شما هم به خاطر دارید که قبلاً جوابدهی آزمایش‌ها به صورت حضوری انجام می‌شد. افرادی که آزمایش خون و هر نوع آزمایش تشخیصی دیگری را انجام می‌دادند، لازم بود برای دریافت نتیجه آزمایش به آزمایشگاه مراجعه کنند و نسخه فیزیکی جواب آزمایش را دریافت کنند. این موضوع دغدغه زیادی را برای افراد جهت دریافت جواب آزمایش ایجاد می‌کند. ممکن بود افراد بارها به آزمایشگاه مراجعه کنند، اما جواب آزمایش آن‌ها آماده نباشد. یا اینکه برای دریافت یک جواب آزمایش، مجبور شوند ساعت‌ها در ترافیک رانندگی کنند تا به آزمایشگاه برسند. با وجود فراهم شدن امکان جوابدهی انلاین، این دغدغه افراد نیز تا حد زیادی برطرف شده است. می‌توانید بدون اینکه مراجعه حضوری به آزمایشگاه داشته باشید، جواب آزمایش خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایید.

مزیت جوابدهی آنلاین

مزیت‌های جوابدهی انلاین ازمایش

جوابدهی انلاین آزمایش، یکی از بهترین اقداماتی است که از سوی تمامی آزمایشگاه‌ها باید انجام شود. چرا که به هر حال افرادی که برای انجام آزمایش به آزمایشگاه‌های مختلف مراجعه می‌کنند، محدودیت زمانی یا جسمی دارند. از طرفی با وجود اینترنت و فراهم شدن امکان دریافت پاسخ آنلاین آزمایشات، دیگر ضرورتی برای جوابدهی حضوری نیست.

  • دسترسی سریع به جواب آزمایش

جوابدهی انلاین آزمایش این امکان را به شما می‌دهد تا خیلی سریع به جواب آزمایش دسترسی پیدا کنید. نیازی نیست که پس از آماده شدن جواب آزمایش منتظر بمانید تا در یک زمان مناسب به آزمایشگاه مراجعه کرده و جواب را دریافت کنید. می‌توانید هر زمانی که جواب آزمایش آماده شد به سایت مراجعه نمایید و جواب آن را مشاهده کنید.

  • عدم نیاز به مراجعه حضوری

نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت جواب آزمایش نیست. می‌توانید با ورود به وب‌ سایت آزمایشگاه، جواب آزمایش خود را به صورت دقیق و با یک فایل منظم دریافت نمایید. عدم نیاز به مراجعه حضوری برای افرادی که بیمار دارند و یا وقت زیادی برای مراجعه حضوری ندارند، بسیار مفید باشد.

  • بدون محدودیت زمان برای دریافت جواب

برای دریافت جواب به صورت حضوری باید در یک بازه زمانی خاص به آزمایشگاه مراجعه کنید. اما با جوابدهی انلاین ازمایش، می‌توانید بدون هیچ محدودیت خاصی به سایت مراجعه نمایید و در هر ساعت از شبانه روز، جواب آزمایش خود را دریافت کنید.

صفحه اول سایت برای جوابدهی 1-

جوابدهی انلاین ازمایش چگونه است؟

جوابدهی انلاین ازمایش با کمک یک سامانه اختصاصی که توسط هر آزمایشگاهی طراحی شده است، انجام می‌شود. در این سامانه همه بیماران دارای یک نام کاربری و رمز عبور اختصاصی هستند. به همین خاطر جواب آزمایش فقط به خود بیماران و افراد داده می‌شود. مگر اینکه خود بیمار این نام کاربری و رمز عبور را در اختیار افراد دیگر قرار دهد.

فایل خروجی جواب آزمایش معمولاً از نوع pdf است. می‌توان با دریافت این فایل، آن را چاپ کرد و به پزشک نشان داد. در اکثر مواقع نیز پزشکان با مشاهده فایل پی دی اف، تحلیل آزمایش را انجام می‌دهند. با توجه به شرایط کنونی که حتی پزشکان نیز ویزیت غیر حضوری دارند، جوابدهی آنلاین آزمایش می‌تواند مزیت‌های زیادی را به همراه داشته باشد. چون شما می‌توانید نسخه غیر فیزیکی آزمایش را به راحتی برای پزشک ارسال کنید.

آیا می‌توان نسخه فیزیکی آزمایش را نیز از آزمایشگاه دریافت کرد؟

اکثر آزمایشگاه‌های بروز تهران، امکان جوابدهی انلاین ازمایش را فراهم کرده‌اند. اما به هر حال ممکن است به دلیل نیاز به مراجعه حضوری، بخواهید نسخه فیزیکی آزمایش را نیز دریافت کنید. همه آزمایشگاه‌ها، علاوه بر اینکه امکان دریافت جواب آنلاین را برای شما فراهم می‌کنند، به شما این امکان را میدهند تا نسخه فیزیکی آزمایش خودتان را نیز دریافت کنید.

برای دریافت نسخه فیزیکی آزمایش، می‌توانید به آزمایشگاه مراجعه حضوری داشته باشید. اگر محدودیت زمانی دارید، می‌توانید نسخه pdf پاسخ آزمایش را چاپ کنید و نزد پزشک ببرید. چون بعضی از آزمایشگاه‌ها نیز جواب آزمایش شما را به صورت فیزیکی ارائه نمی‌کنند. می‌توانید در این مورد با آزمایشگاه تخصصی پیوند در ارتباط باشید و در مورد نحوه دریافت نسخه فیزیکی جواب آزمایش با کارشناسان صحبت کنید.

آزمایشگاه پیوند با بروزترین سیستم جوابدهی آنلاین آزمایش

اگر نیاز به مشاهده جواب آنلاین آزمایش خودتان را دارید و به دلیل شرایط خاص خودتان، نمی‌خواهید که به آزمایشگاه مراجعه حضوری داشته باشید، می‌توانید از ابتدا خدمات آزمایشگاهی خود را در آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند بگیرید. آزمایش پیوند، یک آزمایشگاه تخصصی در حوزه آزمایش خون، ژنتیک، انواع آزمایشات تشخیصی دیگر است. بخش فناوری اطلاعات (IT) این آزمایشگاه، همواره در تلاش هستند یک سیستم منظم و پایدار برای ارایه جوابدهی انلاین ازمایش ارایه دهند.

اگر می‌خواهید از سیستم جوابدهی انلاین آزمایش استفاده کنید، کافیست پس از دریافت پیامک آماده‌بودن جواب آزمایش خود به سایت آزمایشگاه پیوند مراجعه نمایید و از طریق بخش جوابدهی، به سامانه جوابدهی آنلاین آزمایشات مراجعه کنید. در این سیستم با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور خودتان، به بخش جوابدهی وارد می‌شوید و می‌توانید نسخه pdf جواب آزمایش خود را دریافت نمایید. درصورت هرگونه نیاز به راهنمایی همکاران ما در بخش جوابدهی آماده خدمت به شما مراجعین محترم می‌باشند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    error: Content is protected !!