آزمایشگاه پیوند؛ آزمایشگاه تشخیص طبی معتبر در تهران

آزمایشگاه پیوند؛ آزمایشگاه تشخیص طبی معتبر در تهران

فروردین 5, 1403

اولین قدم برای تشخیص یک بیماری، انجام معاینات تشخیصی و آزمایش‌های مختلف است. نمونه‌های خون، مدفوع و ادرار از جمله فاکتورهایی‌اند که برای تشخیص بیماری‌ها و مشکلات جسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای استفاده از این نمونه‌ها و تشخیص به موقع بیماری‌ها، حتما باید به آزمایشگاه تشخیص طبی مراجعه کنید. آزمایشگاهی که با تجهیزات پیشرفته و حرفه‌ای خود، امکان تشخیص بیماری‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما بدهد. در صورتی که به دنبال مراجعه به ازمایشگاه تشخیص طبی در تهران هستید، این مطلب را از دست ندهید.

لزوم مراجعه به ازمایشگاه تشخیص طبی معتبر

برای تشخیص بیماری‌ها و شروع درمان، انجام آزمایش‌های مختلف ضروری است. اگر آزمایش به درستی انجام نشوند، نتایج آنها دقیق نباشد و یا خطایی در تحلیل نتایج وجود داشته باشد، مطمئناْ درمان به درستی انجام نخواهد شد. آزمایشگاه تشخیص طبی معتبر باید پرسنل متخصص و باتجربه به همراه تجهیزات حرفه‌ای داشته باشد تا از دقیق بودن نتیجه اطمینان حاصل کنید. اگر به هر دلیلی آزمایشگاه جواب دقیقی برای آزمایش انجام شده به شما ندهد، درصد خطا برای انتخاب بهترین روش درمانی، افزایش پیدا خواهد کرد.

بهترین خدمات آزمایشگاهی در آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند

ازمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند یک آزمایشگاه حرفه‌ای در زمینه انجام آزمایش‌های مختلف معمول کلینیکال تا فوق تخصصی نظیر فلوسیتومتری، ملکولی، پاتولوژی، سیتولوژی و ژنتیکی است. تمامی آزمایش‌ها در این آزمایشگاه با تجهیزات حرفه‌ای و بروز انجام می‌شوند. امکانات موجود در آزمایشگاه، دست پرسنل متخصص را برای تحلیل آزمایشات به صورت دقیق باز نگه می‌دارد. از سایر ویژگی‌های این آزمایشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اخلاق و اصول حرفه‌اي ابزار دستيابي به اهداف راهبردي

آزمايشگاه تشخيص طبي و تخصصی پيوند، تبديل شدن به آزمايشگاه فوق‌تخصصي و آزمايشگاه مرجع تخصصي در كشور را هدف گرفته است. نيل به اين منظور مسيري دارد كه بايد پيموده شود و سازوكاري دارد كه بايد رعايت شود. از جمله اين سازوكارها، رعايت اخلاق حرفه‌اي و ادب انساني است آنچه مشتري‌مداري ناميده مي‌شود و يا از آن به‌عنوان تكريم ارباب‌رجوع ياد مي‌شود در واقع همان رفتار انساني است كه بسياري از ما پس از پا گذاشتن به دوران تمدن، آن را رعايت مي‌كنيم.

بر اين پايه ضوابط اخلاقي، مشتري‌مداري، تكريم ارباب‌رجوع و… همه نام‌هايي براي رفتارهاي انساني و متمدنانه است كه براي تمامي انسان‌هاي باشعور و فهيم رفتاري ناشناخته و جديد نيست که تمامی آنها در آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند رعایت می‌گردد.

  • پرسنل متخصص و باتجربه

در آزمایشگاه تشخیص طبی پیوند، پرسنل متخصص، متعهد و باتجربه‌ای حضور دارند که اقدامات مربوط به پذیرش نسخ، نمونه‌گیری و انجام آزمایش را طبق یک سیستم جامع مدیریت کیفیت و تحت پایش منظم انجام خواهند داد. مسئولین باتجربه در این آزمایشگاه، همواره پاسخگوی سوالات شما به صورت حضوری و تلفنی هستند. بنابراین، می‌توانید از خدمات مشاوره آنها استفاده کنید.

  • محیط پاکیزه و بهداشتی

ازمایشگاه تشخیص طبی پیوند دارای محیط بهداشتی است. در این آزمایشگاه خدمات حرفه‌ای و تخصصی به بیماران ارائه می‌شود. به دلیل اینکه هر روز بیماران مختلفی برای چکاپ و یا تشخیص بیماری‌های مختلف به آزمایشگاه مراجعه می‌کنند، تمیز و استریل بودن فضای آزمایشگاه اهمیت بسیار زیادی دارد. خوشبختانه در این آزمایشگاه از بهترین تجهیزات برای استریل و ضدعفونی کردن فضا استفاده می‌گردد.

  • جوابدهی دقیق و سریع

یکی از معضلات مراجعین به آزمایشگاه‌های تشخیص طبی پس از انجام آزمایش، دریافت نتیجه آن است. جوابدهی دقیق و سریع در آزمایشگاه پیوند یکی از اولویت ‌ما است. به طوری که اجازه نمی‌دهیم بیماران مدت زمان زیادی را منتظر بمانند تا نتیجه آزمایش خود را دریافت کنند. اکثر آزمایش‌های در کمترین زمان ممکن (کمتر از یک روز) حاضر و از طریق سیستم جوابدهی غیرحضوری و آنلاین قابل دسترسی می باشند. البته بعضی از آزمایش‌ها از جمله آزمایش‌های تخصصی نیاز به تحلیل و بررسی دقیقی دارند که باید برای دریافت جواب آنها، کمی صبور باشید.

  • فضای امن و آرام برای هر بازه سنی

فضای امن و آرام آزمایشگاه تشخیص طبی پیوند باعث شده تا هر یک از افراد در هر بازه سنی، احساس آرامش خوبی در هر یک از مراحل پذیرش، نمونه‌گیری و نهایتاْ دریافت جواب آزمایش داشته باشند. حتی اگر برای کودکان خود قصد انجام نمونه‌گیری دارید، می‌توانید با توجه به فضای آرام و پرسنل متخصص آزمایشگاه پیوند، از این آزمایشگاه خدمات دریافت کنید.

  • نمونه گیری در منزل در آزمایشگاه پیوند

بیماران زیادی در منزل حضور دارند که قادر به خارج شدن از خانه برای انجام آزمایش خون و تست های دیگر نیستند. یا توانایی جسمی آن ها برای حرکت کاهش پیدا کرده است، یا از نظر روحی نمی‌توانند ساعت‌ها در ترافیک بمانند تا به آزمایشگاه برسند. آزمایشگاه پیوند، آزمایشگاه را به منزل شما آورده است. اگر در منزل حضور دارید و شرایط خارج شدن از خانه برای انجام آزمایش را ندارید، می‌توانید درخواست خودتان را برای نمونه گیری در منزل ثبت کنید.

پرسنل با تجربه آزمایشگاه پیوند در کوتاه ترین زمان ممکن و با تجهیزات مورد نیاز، جهت نمونه‌گیری به منزل شما مراجعه می‌کنند. سپس نمونه‌های گرفته شده با نام شما به آزمایشگاه ارسال می‌شوند تا با تجهیزات مورد نیاز، تحلیل و بررسی روی نمونه‌ها انجام گیرد. در نهایت می‌توانید جواب آزمایش خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به مراجعه حضوری، دریافت کنید. جوابدهی آنلاین این آزمایشگاه، یکی از مهم ترین مزیت های آن است.

پذیرش غیرحضوری آزمایشگاه پیوند

در صورت نیاز به مراجعه به یک ازمایشگاه تشخیص طبی معتبر که دارای استاندارهای ملی و بین‌المللی از جمله ISO 13189 ,ISO 9001:2015 در حوزه تشخیص آزمایشگاهی در تهران باشد، می‌توانید به آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند مراجعه کنید. آدرس آزمایشگاه پیوند تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، نرسیده به خیابان دکتر مصدق و پلاک 174 می‌باشد. قبل از مراجعه حضوری به این آزمایشگاه، از ساعت کاری مجموعه مطلع شوید. چرا که ممکن است در بازه‌های مختلف سال، ساعت کاری آزمایشگاه نیز متفاوت باشد که اطلاع‌رسانی از طریق وب سایت و سایر شبکه‌های اجتماعی متعلق به آزمایشگاه پیوند صورت می‌پذیرد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    error: Content is protected !!